Bestillingsside Årsenhet i Markedsføring og salg
Vi har nå gjort endringer i det nettbaserte årstudiet "Markedsføring og salg". Studiet vil erstattes av årsstudium i "Markedsføring".
Du som allerede har startet med årsstudium i Markedsføring og salg, kan velge om du fullfører i gammel eller ny grad.
Du kan se de tidligere programbeskrivelsene her:
Alle emnene fra utgående årsstudium er mulig å ta som del av det nye årsstudiet. Forskjellen mellom de to årsstudiene er en forflytning av emner mellom obligatoriske og valgfrie emner + en større valgemneportefølje.
Dersom du vil fullføre i gammel grad , kan du bruke lenkene nedenfor for å melde deg på emnene:
Kjerneemne
- Key Account Management
- Markedskommunikasjon
- Forbrukeratferd
- Markedsføring
- Forhandlinger og påvirkning
- Salgsledelse
Valgemne
Siste mulighet for å fullføre «Årsstudium i markedsføring og salg» er august 2027.