6308 - Nettbasert emne

Internkommunikasjon og merkebygging

Internkommunikasjon og merkebygging lærer deg at det er medarbeiderne som gjennom sine forutsetninger og adferd skaper verdier for forbrukere og andre interesserte.

Studiested
Nett
Studiepoeng
7,5
Pris
kr 11 000
Antatt tidsbruk
210 timer
Antall innsendinger
2
Opptakskrav
Ja, se opptaksinformasjon
Tilgang til læringsportal
18 måneder
Gjennomføring
Heltid / deltid
Emnekode
6308
Emnebeskrivelse
Internkommunikasjon og merkebygging

Internkommunikasjon og merkebygging gir deg innsikt i hvordan kulturen og miljøet på arbeidsplassen påvirker medarbeiderne sitt engasjement i merkevaren.
Emnet setter HR-ledelse og merkebyggingsteori i sammenheng, og fokuserer på viktigheten av organisasjonens menneskelige kapital. En bedrift er avhengig av den menneskelige kapitalen (de ansatte) for å lykkes, og dette emnet gir deg verdifull og nyttig kunnskap om fagområdet. Det vil hjelpe deg til å lykkes med å bygge merkevaren gjennom de ansattes adferd og væremåte.

Internkommunikasjon og merkebygging består av følgende tema:

  • Intern merkebygging
  • Å definere merket
  • Gjøre merket levende

Forelesingene i emnet er på engelsk. Oppgavetekstene vil være på norsk.

Læringsutbytte

Emnet gir deg innsikt i hvordan kulturen på arbeidsplassen kan bidra til økt merkevareengasjement hos de ansatte. I tillegg vil du lære om prosesser som medarbeiderne kan bruke til å definere og levere merkevarer. Etter gjennomført emne vil du forstå viktigheten og utfordringene som forbinder menneskelige ressurser og bedriftens merkevarebygging.

Internkommunikasjon og merkebygging

Legg studiet til i søknadsskjema nå og finn det igjen når du er klar for å sende inn søknaden din.