Gå til innhold
  • Forskning
  • Arbeidsliv
  • Mitt Kristiania
    • Forskning
      • Forskning ved Kristiania
      • Forskningsprosjekter
      • Forskningsgrupper
      • Doktorgradsutdanning
      • Forskningsstøtte
      • Kunnskap Kristiania
      • Resultater
    • Arbeidsliv
      • For arbeidsliv
      • Virksomhetssamarbeid
      • Alumni
      • Karrieresenter
      • Bedriftsintern opplæring
    • For studenter
      • Mitt Kristiania
      • Nyttige lenker
      • Canvas
      • Eksamen
      • IT-brukerstøtte
      • Karrieresenteret
      • Studieportal
      • Timeplan
    • Studier
      • Alle studier
      • Bachelor
      • Master
      • Fagskole
      • Videreutdanning
      • Årsstudium
      • Nettstudier
    • Studere ved Kristiania
      • Utdanning som utfordrer
      • Våre campus
      • Hvorfor velge Kristiania
      • Livet på Kristiania
      • Slik søker du
      • Opptaksprøver
      • Våre tidligere studenter
    • Om Kristiania
      • Kontakt oss
      • Om oss
      • Utdanningskvalitet
      • Nyheter
      • Kalender
      • Ansatte
      • Ledige stillinger
      • Rektors blogg
      • Biblioteket
    • Norwegian
    • English
  1. Høyskolen Kristiania
  2. Pedagogisk utvikling og utdanningskvalitet
  3. Systematisk kvalitetsarbeid
  4. Rollene

Hvem gjør hva?

Det er mange personer og organer som har en rolle når det kommer til å kvalitetssikre utdanningen ved Høyskolen og Fagskolen Kristiania. Her kan du se hvem som gjør hva.

  • Rollene i høyskolen

    Rollene i høyskolen
Høyskolen Kristiania sin logo i pride-farger. Logoen blir brukt i juni, pride-måneden i Norge
  • Kontakt oss

    • +47 22 59 60 00
    • studier@kristiania.no
    • Kirkegata 24-26, 0153 Oslo
    • Alle adresser
  • Nyttige lenker

    • Opptaksinformasjon
    • Biblioteket
    • Kvalitetsportalen
    • Personvernerklæring
    • Driftsstatus
  • For studenter

    • SI FRA
    • Timeplan
    • StudentWeb
    • Læringsportalen Canvas
    • Eksamen
    • Se flere

Sosiale medier

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
2022 © Høyskolen Kristiania