Anders Mamen

    • Høyskolelektor
  • Institutt for markedsføring
  • School of Communication, Leadership and Marketing

Bakgrunn

Anders M. Mamen er høyskolelektor i markedsføring og studieprogramleder for bachelor i administrasjon og ledelse på nett. Han underviser i emnene digital markedsføring, prisstrategier og produktutvikling.

Han har mange års erfaring som markedsanalytiker i Kantar TNS og har jobbet som rådgiver flere av Norges ledende virksomheter med markedskommunikasjon, merkevarebygging, produktutvikling, prissetting, kundelojalitet- og tilfredshet. I 2014 ble han tildelt prisen Årets markedsanalytiker av Norges Markedsanalyseforening. Tidligere har Anders jobbet i Microsoft, Telia og IIR.

Han er utdannet Sivilmarkedsfører fra BI, cand.merc. med hovedfag i markedsføring fra Universitetet i Sørøst-Norge og MBA fra Warwick Business School.

Ekspertområder

Ansatte detaljer