Husebø, Dag, Ferguson, Leila Eve, Stalheim, Odd Rune, Erikson, Inger Carin, Isaksen, Karl Robert, Mavroudi, Anna & Wallin, Patric (2024). Det universitets- og høgskolepedagogiske vitenskapsområdet i Norge : fremvekst, grunnlagstenkning og "state of the art". Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-86079-0.
Aagaard, Toril, Breivik, June, Erikson, Inger Carin, Hjukse, Hjørdis, Swanberg, Anne Berit, Steen-Utheim, Anna Therese & Tveiten, Oddgeir (2018). Teknologi og nye undervisningspraksiser:
Videofortellinger som redskap for pedagogisk refleksjon. UNIPED. ISSN 1500-4538. 41(2) p {0}.
Koch, Susanne Anette Kjekshus, Grøndal, Inger Carin & Schei, Gunnar J. (2008). The Natives are Restless. Higher Education and the Culture of the Digital Natives. I Bernath, Ulrich, Szücs, András, Tait, Alan & Vidal, Martine (red.) Distance and E-Learning in Transition - Learning Innovation, Technology and Social Challenges. John Wiley & Sons. p {0}.
Dissemination
Ferguson, Leila Eve, Husebø, Dag, Stalheim, Odd Rune, Erikson, Inger Carin, Isaksen, Robert, Mavroudi, Anna & Wallin, Patric (2024). Innledning. I Husebø, Dag, Ferguson, Leila Eve, Stalheim, Odd Rune, Erikson, Inger Carin, Isaksen, Karl Robert, Mavroudi, Anna & Wallin, Patric (red.) Det universitets- og høgskolepedagogiske vitenskapsområdet i Norge : fremvekst, grunnlagstenkning og "state of the art". Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-86079-0. p {0}.
Wallin, Patric, Husebø, Dag, Ferguson, Leila Eve, Stalheim, Odd Rune, Erikson, Inger Carin, Isaksen, Robert & Mavroudi, Anna (2024). Avslutningskommentar. I Husebø, Dag, Ferguson, Leila Eve, Stalheim, Odd Rune, Erikson, Inger Carin, Isaksen, Karl Robert, Mavroudi, Anna & Wallin, Patric (red.) Det universitets- og høgskolepedagogiske vitenskapsområdet i Norge : fremvekst, grunnlagstenkning og "state of the art". Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-86079-0. p {0}.
Swanberg, Anne Berit & Erikson, Inger Carin (2017). Siviløkonomutdanning i en digital tid. Magma forskning og viten. ISSN 1500-0788. 20(5) doi:
Tveit, Anders & Grøndal, Inger Carin (2015). Getting Them Fresh: How to Cultivate new Teachers Into Becoming SelfRegulated Learners in Their Role as Teachers.
Schei, Gunnar J., Koch, Susanne Anette Kjekshus & Grøndal, Inger Carin (2010). The Candy Store Approach.