Høyskolen Kristiania Forskning Finn en ekspert Finn en ekspert Våre forskere blir ofte sitert i media, og det er vi stolte av. Her finner du menneskene bak publikasjonene, og som kan sitt fag. Vet du allerede hvem du er på jakt etter? Her finner du alle våre ansatte 3D og animasjon Remi Kristiansen Kim Roger Gulbrandsen Akupunktur Hilde Skjerve Terje Alræk Anette Sørensen Arbeidsrett og markedsrett Kjell Ove Ernes B2B markedsføring Arne Nygaard Jakob Utgård Anders Mamen Endringsledelse Jon-Arild Johannessen Jarle Bastesen Åshild Mongstad Stavnes Ernæring Ane Cecilie Westerberg Martin Strand Tine Sundfør Mejlbo Carine Aukner Folkehelse Ursula Småland Goth Film Finn Marius McAlinden Arild Støfring Joar Klette Forbrukeratferd Adrian Peretz Tarje Gaustad Runar Døving Trond Blindheim Siv Skard Jarle Bastesen Forhandlinger Olav Johansen Tore Fagernes Fysisk aktivitet Espen Tønnessen Per Morten Fredriksen Asgeir Mamen Lars Erik Braaum John Magne Kalhovde Sigmund B. Apold-Aasen Grafisk design Fredrik Eive Refsli Heidi Back Hotell Henning Friberg Elin Bolann Illustrasjon Randi Hobøl Tor Edvin Strøm Håkon Lystad Innovasjon og entreprenørskap Kristin Undheim Casper Claudi Rasmussen Ranvir Rai Interaktivt design og interaksjonsdesign Olivier Klaver Interiørarkitektur- og design Jarle Fotland Boris Miller David Coates Journalistikk Anders Olof Larsson Lars Richard Bache Kulturforståelse Runar Døving Kjersti Ruud Walaas Ledelse Tore Fagernes Tom Karp Helene Sætersdal Elin Ørjasæter Jon-Arild Johannessen Lederkommunikasjon Tom Karp Mangfoldledelse Ursula Småland Goth Markedsføring Adrian Peretz Nils Høgevold Stein Juvik Rune Bjerke Nicholas Ind Trond Blindheim Arne Nygaard Jakob Utgård Aleksander Sivertsen Tarje Gaustad Halldor Engilbertsson Anders Mamen Markedskommunikasjon og påvirkning Adrian Peretz Trond Blindheim Aleksander Sivertsen Tarje Gaustad Halldor Engilbertsson Anders Mamen Medisin Jo Christiansen Brusgaard Martin Frank Strand Merkevarebygging og merkevareledelse Adrian Peretz Trond Blindheim Rune Bjerke Nicholas Ind Tarje Gaustad Siv Skard Aleksander Sivertsen Anders Mamen Elin Bolann Metode og markedsanalyse Göran Svensson Sharam Alghasi Karl-Fredrik Tangen Tarje Gaustad Aleksander Sivertsen Anders Mamen Migrasjonshelse Ursula Småland Goth Musikkbransjen Audun Molde Musikkdesign Jørgen Orheim Ida Iki Musikkproduksjon Jan-Tore Diesen Tore Teigland Organisasjon og HR Tom Karp Helene Sætersdal Nicholas Ind Tore Fagernes Elin Ørjasæter Helene Tronstad Moe Joyce McHenry Åshild Mongstad Stavnes Osteopati Pål André Amundsen Robert James Froud Martin Engedahl Christian Fossum Pål André Thorsø Amundsen Jo Andreas Gundersen Torill Hafskolt Stian Juberg Ronja Strømborg Lund Politikk og samfunnsliv Anders Olof Larsson Bent Sofus Tranøy Karl Fredrik Tangen Katusha Otter Nilsen Ketil Raknes Runar Døving Trond Blindheim Politisk kommunikasjon Anders Olof Larsson Ketil Raknes Kjell Terje Ringdal Populærmusikk Audun Molde Tore Teigland PR, omdømme og omdømmebygging Øystein Pedersen Dahlen Karl-Fredrik Tangen Trond Blindheim Kjell Terje Ringdal Ketil Raknes Reiseliv Elin Bolann Kjersti Ruud Walaas Nigel Halpern Sander Sværi Runar Døving Reklame Trond Blindheim Aranya Rusli Margrethe Bratt Anders Mamen Salg Nils Høgevold Erik Mehl Jan Kåre Baumann Carina Nyvoll Morten Ågnes Selvutvikling, mestring og prestasjoner Tom Karp Rune Bjerke Service Jakob Utgård Sander Sværi Halldor Englibertsson Carina Nyvoll Sosiale medier Anders Olof Larsson Trond Blindheim Sponsing og event management Rune Bjerke Sustainability og grønn, etisk markedsføring Arne Nygaard Jakob Utgård Göran Svensson Nils Høgevold Økonomi Ivar Bredesen Terje Grann Bent Sofus Tranøy Camilla Bakken Øvald Stein Juvik