1. Du er fornøyd med noe eller har innspill til forbedring

Hva inspirerer deg? Hva vil du ha mer av i ditt læringsmiljø? Dine tilbakemeldinger kan gjøre at et godt tiltak fortsetter og dermed kan komme flere studenter til gode.

2. IT, drift eller renhold

Meld fra om manglende nettforbindelse, luft, innetemperatur, renhold, kantine, skifte av lyspære eller lignende. For raskest mulig tilbakemelding er det lurt å melde fra i hvilket rom avviket gjelder.

Gå til Service Portalen for å melde din sak. (Krever innlogging)

Du vil få en automatisk bekreftelse på at saken din er mottatt. Du vil motta en tilbakemelding fra oss innen 3-4 virkedager.

3. Sosialt eller fysisk læringsmiljø

Si ifra om dårlige sider ved det fysiske eller sosiale læringsmiljøet ditt. Det kan for eksempel være ekskluderende miljø, trakassering, manglende sosialfaglige tiltak eller forstyrrende oppførsel. Forsøk gjerne å løse saken i samarbeid med studenttillitsutvalget og/eller avdeling for studentoppfølging først.

4. Noe er alvorlig

Si fra om skadelige, farlige, uetiske eller straffbare hendelser. Du kan varsle muntlig til din studierådgiver ved avdeling for studentoppfølging eller skriftlig på nettskjema.

Oppstår det alvorlige kritikkverdige forhold ber vi deg også varsle om dette. Dersom du er usikker på om du skal varsle kan du ta kontakt og rådføre deg med Avdeling for studentoppfølging.

Ved varsling om alvorlige hendelser er det viktig at du setter deg inn i retningslinjene for varsling.

Informasjon om varslinger