Masterstudentene på Master i markedsføringsledelse er inne i sitt siste semester og det er tid for den store og avsluttende masteroppgaven.

Er du opptatt av at bedrifter tar samfunnsansvar? Hvordan påvirker negativ medieomtale forbrukernes kjøp, og hvorfor stiller forbrukerne stadig større miljøkrav til bedrifter når de ikke følger opp selv?

Her er hva studentene skriver masteroppgave om, våren 2019.

Nora Bjellum og Louise Toverud

Michelle Hansen og Anders Skagseth

André Blaaflat og Trond-Gøran Mossefin Jensen

Ingunn Eidsvåg og Anette Trosten Andersen

Christine Stryken og Frida Nilsen

Lotte Lindqvist Gundersen og Helene Lundberg Lindstøl

Markus Sælen og Ole Petter Siem

Maiken Kolle Risklid og Elisabeth Ohnstad

Frida Remøy Eggesbø

    Benedikte Desirée Dalaker Berg og Thomas Khanh