Masterstudentene på Master i markedsføringsledelse er inne i sitt siste semester og det er tid for den store og avsluttende masteroppgaven. Lar du deg irritere av digital videoannonsering? Hva er effektene av markedsføringsskeptisisme, og hvorfor velger vi egentlig den dagligvarebutikken vi gjør? Her er hva studentene skriver masteroppgave om, våren 2018.

Cathrine Bjerkeli Halvorsen og Helene Hedenstad

masteroppgaver
masteroppgaver

Daniel Espeland og Knut Anders Enoksen

masteroppgaver

Helene Ringen Nilssen og Synne Netland

masteroppgaver

Ingrid Håvik og Ann-Harriet Granberg

masteroppgaver
Ingveig Sveen Eilertsen og Karoline Killingdalen - masteroppgaver
masteroppgaver
masteroppgaver

Silje Johansen og Helene Heia

masteroppgaver
masteroppgaver

Susanna Bakken og Tom-Erik Bergholt

masteroppgaver

Tina Bjørnstad og Cathrine Kvernmo

masteroppgaver

Truls Rakfjord og Leo Mathias Brenden

masteroppgaver

Momina Najam Sheikh og Ida Galland Moe

masteroppgaver 2018